Obserwatorzy

środa, 16 maja 2018

Cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym Werther's Original

Udało mi się dostać na portalu Rekomenduj.to do kampanii Werther's Original i mogłam przetestować wraz ze znajomymi nowe cukierki karmelowe toffi z nadzieniem czekoladowym Soft Eclairs. Przyznam się, że radość była ogromna, bo wraz z nowym smakiem cukierków znalazły się również inne znane już z wcześniejszych kampanii cukierki Werther's Original. Kurier dostarczył mi takie oto pudełko słodkości:


Skład cukierków:
 syrop glukozowy, cukier, tłuszcz palmowy, mleko zagęszczone, odtłuszczone, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitole, miazga kakaowa (5,4%), mleko pełne w proszku, śmietanka (2,9%), zagęszczona słodka serwatka , masło (1,9%), produkt z serwatki, laktoza, maślanka w proszku, emulgator: lecytyny, sól, syrop sacharozowy, aromaty 



Moja opinia:
Karmelowe toffi z nadzieniem czekoladowym Soft Eclairs to mięciutkie, bardzo pyszne cukierki, które zawróciły mi w głowie, jak i mojej rodzince. Są niezwykle smaczne, niezbyt słodkie i można się od nich uzależnić. Z wierzchu wyczuwamy mleczne toffi a po naciśnięciu wypływa czekoladowe nadzienie, które pieści moje podniebienie. Muszę przyznać z ręką na sercu, że nowy smak bardziej do mnie przemawia dlatego kupuję je teraz wręcz hurtowo. Werther's Original zawsze towarzyszy mi w podróży, na przyjęciach i innych okazjach. Każdy z gości je te cukierki z wielką przyjemnością i delektuje się ich smakiem. Jedna z moich przyjaciółek tak polubiła Soft Eclairs, że dzięki nim przestała palić i wcale nie przytyła. Moja babcia również przepada za karmelowym toffi. Twierdzi, ze to słodycze idealne dla niej. Polecam, spróbujcie i przekonajcie się sami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz